×وای‌مرینت


+بگو‌جون‌به‌لب‌شدم


×‌شرکت‌الماس


+شرکت‌الماس‌چی؟


×گفتن‌میایم‌‌تاقرار‌داد‌ببندیم ولی‌هنوز‌مشخص
نیست‌که‌کی‌این‌کارو‌میکنن


+واییییی‌خدا 
اخ‌جوووووووووووووون


×‌این‌خیلی‌عالیه


+اره‌خیلی‌برو‌این‌خبرو‌به‌الیا‌هم‌بده


×باشه


ادرین‌رفت‌تا‌خبر‌رو‌به‌الیا‌بده
‌شرکت‌الماس‌هرساله‌بایه‌شرکت‌ مد قرار‌داد‌میبنده
‌‌‌تا‌برای‌کاکنانش‌لباس‌تهیه‌کنن
‌این‌شرکت‌خیلی‌معروفه‌ اگه‌با‌این‌شرکت‌قرار‌داد‌
ببندیم‌‌ماهم‌معروف‌میشیم‌واین‌یه‌کمک‌بزرگ‌برای
شرکته
‌از‌اتاق‌رفتم‌بیرون


+‌ادرین‌ناهار‌مهمون‌من‌برین‌وسابلاتونو‌بردارین
که‌بریم


×‌‌البته


رفتم‌گوشیمو‌برداشتم
‌وقتی‌رفتم‌بیرون‌ادرین و الیا‌‌‌منتظرم‌بودم


+خب‌شما‌ها‌میرفتین‌من‌میومدم


*گفتیم‌باهم‌بریم


+باشه


باهم‌رفتیم‌تو‌پارکینگ‌‌ماشین‌ادرین‌‌و‌الیا‌کنار‌ماشین
من‌بود


+خب‌برین‌سوار‌ماشیناتون‌بشین‌بریم‌دیگه


×ما‌با‌تو‌میایم


+من؟


*اره‌دیگه‌توکه‌ناهار‌دعوت‌میکنی‌‌خودتم‌مارو‌ببر


+از‌دست‌شما‌ها‌‌‌سوارشید‌بریم


الیا‌اومد‌بغل‌دست‌من‌و‌ادرین‌رفت‌عقب


‌‌×راستی‌امروز‌چند‌مورد‌استخدامی‌داشتیم
هنوز‌ندیدمشون‌ولی‌فرمی‌رو‌که‌پرکردن‌رو‌بررسی
کردم‌اونارو‌بهت‌میدم‌خودتم‌یه‌نگاهی‌بکنی


+نیازی‌نیست‌من‌قبولت‌دارم‌خودت‌یه‌کاری‌بکن


×باشه


*بیاین‌یه‌‌‌عکس‌بندازیم‌واسه‌یاد‌اوری‌اولین
باری‌که‌مرینت‌مارو‌دعوت‌کرد


+عه‌الیا‌منکه‌تو‌نیویورک‌همیشه‌دعوتت‌میکردم


*دروغ‌نگو‌من‌میومدم‌خونتون‌دیگه‌نمی‌رفتم
تو‌که‌دعوتم‌نکردی


+خب‌حالا‌توهم


باهم‌عکس‌انداختیم‌‌و‌‌کلی‌خندیدیم‌‌‌تا‌رسیدیم‌به‌
رستوران‌‌جای‌شیکی‌بود
سر‌میز‌نشسته‌بودیم‌و‌داشتیم‌غذا‌میخوردیم
‌که‌یکهو‌دستم‌خورد‌به‌لیوان‌اب‌و‌همش‌ریخت‌روی
الیا‌یکهو‌خندم‌گرفت‌‌